Thursday 29 July 2021

Anyeong Haseyo! Welcome to the COVID-Year

Wow last post masa 2018 wkwkwkwk busy sangat la tu kita ni XD

Idokler saya maleh je macam biasa. Kehidupan saya baik-baik saja alhamdulillah.

Saya terjumpa post ni dekat draft sebenarnya, sepatutnya nak post masa 2020 tapi tak jumpa font favourite kat mana >,< 

Apa khabar tu semua orang? Semoga baik-baik  sahaja ya! Semalam (28 Julai 2021) result final semester saya dah keluar. Memandangkan final sem saya amik course Industrial Training je, jadi agak mudah (sebenarnya lecturer la banyak tolong) untuk dapat empat rata. Alhamdulillah. Hence I'm officially graduated from Bachelor of Mathematical Sciences (Honours) with First Class Honours wohooo! 

Terima kasih untuk semua yang mendoakan saya, walaupun saya tahu mungkin 0.00000001% je yang baca tulisan saya di sini, tapi ketahuilah, saya sangat bersyukur dengan kehadiran kalian dalam hidup saya.


0 comments:

Post a Comment

 

Nabaa Template by Ipietoon Cute Blog Design