Monday 29 January 2018

Hai !

Assalamualaikummmmm ehehe apa kabauu :')

Uhuhu haii sebenarnya post yang tentang Road to Exam tu masih ada sambungan tapi buku yang ada input masa aku pergi talk tu tertinggal dekat UIA :3 Sooo halal-lah eh lambat sikit lewls. Ini sebab along datang awal sangat. Tak sempat nak sapu bilik punn lagi ehh dah sampai dah depan pintu. Sempat kemas kemas barang yang wajib bawak balik je (ofkos lah baju kotor) hehe. Gam keras yang baru beli dekat SMO pun tertinggal sobs. Its ok. I am fine :))) and pretty and beautiful and fun and diva hm 😒

Oh masa exam harituu aku suka bukak lagu Try Everything-Shakira.Wifi boleh connect apee lagi kann. Lirik diaa sooo nicee *thumbs up!. Ni sebelum exam Computer in Science (CiS) lah. Yang tak pakai laptop sangat (tapi guna jugak untuk bukak soft copy notes). Dan dan dannnnn Atok (nama laptop ni sebab ni abah punya dulu) ni buat hal pulek masa nak study CiS (time ni la boleh cakap compulsory nak guna zzzzzzz) buttt buttttttt isokay *once again* cause I'm a queenn 😂😂😂😂😂 lollz

Sorry, dah la lama tak post, bila dah post merapu pulak tu. Terima kasihla datang sini. Kalau tak dapat apa-apa yang beneficial boleh la selo selo slow-slow tekan ctrl-w. :D I'm ok dunwori don't worry.

Haa nak cerita somethinggg ni pleaseeee jangan pergi lagiiiiiiiiii.

K.

SUKRAC. Shortform untuk Sukan IQRaC (Intellectual Quranic Generation Club). Selalunya akan ada masa kitorang sem 1 sekali, sem 3 sekali. Dua kali la ehe. Gambar kat bawah ni masa sem 1, sebab ada seniorss. Plannya taknak masuk apa-apa game pun tapi sebab ahli pun sikit dan game yang dorang sediakan banyakk haih terpaksalah masuk. In fact memang kena masuk pun sebab PM SUKRAC dah wajibkan sorang at least satu game dan maximum 4@5 game centulahh. Aku pun isila nama hihihi dekat game batu seremban. 😛 Ada lagii k. Sukaneka kut banyak yang masuk, baling selipar, bola beracun dan lari dalam kain.Tarik tali pun masuk jugak tapi ofkos lah kitorang kalah tengokla badan sensorang kecik comel cenonet halus ( masing-2 melayang masa lawan dengan kumpulan Erudite sebab dorang semua sado).Ha tu je kutt. Ohhhh lagi satu bola tampar. Olahragawati bebb banyak gila masuk 😂 *Ok saya gurau sajaa. Banyak masuk banyak kalah buat mendee*



Kitorang group Candor :') Colour purple <3
Apa yang aku suka SUKRAC ni, kitorang main untuk eratkan hubungan. Takesah menang ke kalah. Kalau menang rezeki kalau kalah takpe kapten tak marah bhahaha. Semuaa supportive I loikee like ! Dan yang aku rasa rare, untuk undi dapat court ke dapat bola, bukan baling syiling nombor atau ekor, tapi kena tebuk surah yang ref tu nak tebuk. Ref tu baca ayat, mana leader group yang dapat sambung dulu, dia bolehla pilih nak bola ke sebaliknya :') Aku terkejut la jugek kena tebuk tu tapi sebaik aku bukan leader hahaha.

Kalau nampak kitorang semua pakai seluar kat atas ni hehehehehehehehehe senanye dari asrama nak ke padang ni, kitorang diwajibkan pakai jubah. Bi'ah dekat DQ, banat (sisters) pakai seluar is raree.Pergi mana mana wajib jubah. Plain, takboleh corak corak yang melebih lebih ( first week ada senior datang bilik spotcheck jubah k). Baju kurung pun takleh. Masuk dewan dulu salin pakaian then baru boleh main. Kekadang aku terfikir jugak kenapa kena susahkan diri sampai macam tu sekali. The struggle is real guys :"D Tapi ye lah sebab nak jaga bi'ah solehah kat sana kut ( i guess). Mungkin sebab ni kut aku rasa janggal pakai seluar masa asasi sebab dah terbiasa pakai kain.

Tapi satu yang aku pasti, aku rindu bi'ah itu :'(

Olahragawati* beraksi lel



Bai nak tidur.





0 comments:

Post a Comment

 

Nabaa Template by Ipietoon Cute Blog Design